Welcome to my blog.
Hi, my name is Anis.
Do tell me if you've already followed or linked me.
(and I'll be doing the same thing to you, too)
If you visits without let me know, then you're a stalker.
Come on peeps! Say anything in the chatbox.
Hope enjoy ;)
Thankyou and good day!
Photobucket

Saturday, March 21, 2009

Tagged

First tag
.1. Pernah menyambut tahun baru?
*-yeah
2. Tempat yang anda selalu pergi untuk menyambut tahun baru?
*-just in my perfect home
3. Apa yg anda buat di pagi tahun baru?
*-nothin' x]
4. Apa yg anda suka apabila tibanya tahun baru?
*-first day at school
5. Anda percaya dengan azam tahun baru?
*-mm.. :)
6. Senaraikan 3 orang yang ingin anda dekati tahun baru neh
*-old friends, new friends and everyone
7. senaraikan 3 org yg anda ingin singkirkan tahun baru neh
*-nobody [LaLaLand]
8. Pernah tak azam tahun baru anda tercapai?
*-nope kott . haha
9. Azam anda tahun lepas (2008)
*-Pass my UPSR .
10. Azam anda tahun baru ( 2009 )
*-be a nice girl, and more is secret
11.senaraikn 3 org penerima hadiah tag ini
*-nobody
Second Tags
1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
*-parent, friend, and more
2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
*-kinder bueno [yummy] x]
3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
*-at hotel :]
4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
*-Relationship with who ?
5. Adakah anda dilamun cinta?
*-yeaph :}
6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
*-Tapah,Perak
7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
*-note book
8. Apakah nama penuh kamu?
*-Anis Afiqah
9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
*-mom
10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?-
*-jonas brother, DL, AS, IS and more [DL-Demi Lovato AS-Acha Septriasa IS-Irwansyah].
11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
*-Anim, Qasrina, Farhana, Emi, Ezzaty, Alisha, Syafiqah, Amyra
12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
*-just school uniform
13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
*over sea, shop mall, starbuck and more
14. Pelukan atau ciuman?
*-hug
15. Butirkan 8 perkara tentang orang yang tag kamu
*-nothin' idk =]
16. 8 perkara yang amat saya gilai
*-phone, laptop, computer, The Sims games, fav. food, fav. drink, novel, books
17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
*-hi we haha hoi hehe damn ok shit
18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca
*-nothin' :]
19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali
*-LaLaLand, Burnin' Up, Goodnight & Goodbye, Lovebug, This Is Me, Sorry, Kids Of The Future and Nobody perfect.
20. 8 orang untuk di tag
*-no-body
Third Tags
Rules & Regulations:1. Each player of this game starts off with 10 weird things/habits/little known facts about yourself.
2. People who get tagged need to write a blog of their own 10 weird things/habits/little known facts as well as state this rule clearly.
3. At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.
4. No tags backs! (well let's get it on..)
1. 1. astually I'm not a weird person. x]
2.sape yg kutuk di depan aku, aku kutuk org tuh balik
3.Demi Lovato addicted
4.love to sleep & dream
5.love ice cream & chocolate
6.love my mom
7.I'll SOL when I'm too happy
8.I LOVE PINK
9.I LOVE kawainess
10.I am myself
Fourth & Last Tags
The rules:Link to your tagger and post these rules.
List 8 random facts about yourself and tag 8 people.
1. I LOVE pink
2. Music is my Life
3. I hate copycats
4. I have a long hair
5. I HATE anoying people
6. Addicted to ice cream & chocolate
7. I'm not people who's mudah mengalah klo berdebat dgn org lain x]
8. I LOVE and HATE my BFF :]
9. I have a God and Prophet
10. I LOVE peoples who's LOVE me ;]

No comments: