Welcome to my blog.
Hi, my name is Anis.
Do tell me if you've already followed or linked me.
(and I'll be doing the same thing to you, too)
If you visits without let me know, then you're a stalker.
Come on peeps! Say anything in the chatbox.
Hope enjoy ;)
Thankyou and good day!
Photobucket

Saturday, January 24, 2009

Hari Yang Borenk..

Hai! ketemu lagi kita dalam rancangan... *[rancangan apa??] *[kau diam bole tak??] Macam-Macam.. ANIS!! *[astaga..sejak bila aku ada rancangan sendiri bagai sepupu-sepapat rancangan macam-macam aznil nih?] *[sejak dulu lagi!] *[shadap you!] ... Ehem.. soalan pertama yg paling menyayat hati yg akan diajukan kepada pembaca2 sekalian.. "Anda Sihat?" *[weh, jawab lah!]
uph! harini aku teda wat pape puwn. huh! Apakah?? uish! tu la masalah aku! tak penah nak luahkan perasaan kat blog post nih sebagaimana orang len wat. *[macam pig jek perangai] . oit! oit! perangai aku tak macam pig. macam Avril Lavigne ada la.. kuat sangat memberontak. *[hagaga..] perasan sugguh aku ni.. *[tau takpe!] hauhauha!
nak tau perasaan & tebiat aku ape harini?? *[nak kopi?] kopikir lah sndrik! hagaga! ok, perasaan aku.. besa-besa jek. *[hua!! aku nak tido la wei!] perasaan ngantuk akan hadir secara perlahan-lahan waktu nih! arr!! Homework atau Kerja rumah banyak sangat para penonton, abang2, kakak2 semua!! tapi takpe.. *[ehem, aku ni kan rajin...] aku akan siapkan keje umah tu malam ni jugak! *[huy,, bole caye ke ni..?] *[woi! menyampah btul, kan betul aku ni rajin, ko jeles apekedehal?] Tapi mungkin besok aku siapkan sampe abis kut.. *[hagaga]
friendster tu .. dh lama tak berpenghuni woi! bukannya tak ada penghuni, orang laen dah malas nak view acc aku, aku pun dah malas nak view acc orang laen. *[dah tak minat la wei! tak minat!] *[padan muka ko!] *[ko pehal?] bukan best pun freindster tuh. aku dah masuk feddap!
boring jek memanjang. yg sudi balas comment aku pun, INDON!! uish, yang ni lagi aku tak minat, chatting dengan dorang..lagi la fed-up!
tapi sekarang ni buah hati aku yg aku sayang ialah.. *[huh! sapa?] *[sebok je kau!] BLOGGER. dah la.. aku ngantuk. byebye.
SAWAdeekap!

No comments: