Welcome to my blog.
Hi, my name is Anis.
Do tell me if you've already followed or linked me.
(and I'll be doing the same thing to you, too)
If you visits without let me know, then you're a stalker.
Come on peeps! Say anything in the chatbox.
Hope enjoy ;)
Thankyou and good day!
Photobucket

Friday, October 24, 2008

Sekiranya Aku Tidak Dianugerahi Nafsu. [Versi 1 ]

Tersebutlah kisah seorang hamba Allah yg Hampir lemas di lautan. Di saat dia keseorangan terkapai-kapai, dia berDoa meminta pertolongan dari Allah.

Hamba Allah;"Oh Tuhan, tolonglah selamatkan aqu..isk..isk.."

Tiba-tiba muncul sebuah perahu nelayan..

Nelayan 1:"Mari naik, nanti awak lemas"
Hamba Allah:"Tak apa, saya sedang menunggu Tuhan untuk selamatkan saya.."

Setelah perahu i2 pergi, dia berdoa lagi. Memohon pertolongan dari Allah.

Hamba Allah:"Oh Tuhan, Selamatkanlah Aqu..isk.."

Kemudian muncul pula sebuah bot..

Nelayan 2:"Cepat Naik! Saya akan tolong selamatkan awak."
Hamba Allah:"Takpe..Takpe.. saya sedang menunggu Tuhan untk selamatkan saya.."

Akhirnya Dia tidak mampu lagi bertahan dan mati lemas di dalam keadaan yg sangat kecewa kerana bantuan dari Allah tidak tiba..

Seperkara yang dia tidak sedar ialah Allah sudah menghantar kepadanya nelayan-nelayan tadi untuk menyelamatkan nyawanya.

Dia gagal untuk melihat dan memahami..

No comments: